Google advertising: de meest gemaakte fouten

Sipack

Google advertising is voor veel webshops een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Omdat er al snel een hoop geld in omgaat is het belangrijk dat je onderstaande fouten voorkomt en het budget zo effectief mogelijk in zet. De tekst in de advertentie verschilt te veel van de gekozen keywords. Hierdoor werkt SEA en SEO elkaar […]

Psychologische tips om van je webshop bezoekers klanten te maken.

Sipack fulfilment

Wist je dat je door een aantal simpele aanpassingen aan je website je conversie aanzienlijk kan verhogen? De psychologie achter het overtuigen is hierbij heel belangrijk.  Reciprocity: iets geven en daar iets voor terugkrijgen. Door iets te geven willen mensen onbewust wat terug doen. Denk dus aan een gratis sample, een winactie of iets anders. […]

Influencer marketing voor je webshop.

Influencer marketing inzetten voor jouw webshop? Zo pak je het aan. Influencer marketing. Waarschijnlijk heb je er weleens van gehoord. Heb je weleens getest of het voor jouw webshop werkt?  In elk segment heb je influencers die bij jouw webshop passen: groot of klein; met paddenstoelen schieten ze uit de grond. Als je zelf met […]

Personaliseren van jouw webshop

Personaliseren: We hebben het al eerder gezegd: om op te vallen tussen alle grote webshops in de markt is een persoonlijke aanpak dé manier om op te vallen. Bij Sipack pakken we daarom alle webshop bestellingen van onze klanten mooi in én wordt er altijd een geschreven kaartje bij gedaan. Wij delen de leukste tips […]

Tips voor de perfecte nieuwsbrief van jouw webshop

In onze vorige blog deelden we al hoe je zoveel mogelijk inschrijvingen voor je webshop krijgt. Nu delen we tips voor de perfecte nieuwsbrief. Ready? Ga voor een duidelijke onderwerp regel waarin je direct interesse wekt bij de lezer. Zorg voor een responsive lay-out: hij moet ook leesbaar zijn op telefoon. Geef mogelijkheden. Je wilt […]

De e-maillijst van jouw webshop uitbouwen: zo doe je dat!

Sipack-webwinkel-tips

De nieuwsbrief. Inmiddels zijn webshops hard aan het werk om de social media kanalen uit te bouwen en wordt de e-maillijst soms een beetje vergeten. Zonde, want het verschil tussen volgers op social media en aanmeldingen voor je mailinglijst is dat je bij het laatste alles in eigen beheer hebt en dus niet afhankelijk bent […]

Op vakantie als webwinkelier: 3 tips

De zon begint weer te schijnen en dat betekent dat jij binnenkort misschien lekker je koffers pakt om op vakantie te gaan. Maar hoe doe je dat met je webshop? Omdat een webshop 24/7 open is (met enkele uitzonderingen daargelaten) vraagt op vakantie gaan als webwinkelier wel wat voorbereiding. Vandaag 3 tips. Inplannen! Is social […]

Waarom je als webwinkel moet starten met bloggen

Sipack fulfilment

Inmiddels zie je op onze website regelmatig blogs voorbij komen. Lekker lezen is natuurlijk heel fijn, maar wist je dat zelf blogs op je website delen je een hoop op kan leveren? Wij vertellen je waarom. Door regelmatig nieuwe content op je website te plaatsen ziet Google dat je actief bent. Hiermee kom je automatisch […]

Optimalisatie van jouw webshop magazijn

magazijn-sipack

Hoe ziet jouw magazijn eruit? Gaat het voorlopig alleen maar om een aantal schappen in je garage of op de zolderkamer of ben je aan het uitbreiden? Onze ervaring is dat orde scheppen in zelfs het kleinste magazijn je een hoop werkt bespaart. Maak bijvoorbeeld gebruik van kleurcodes en naambordjes en leg je best verkochte […]

4 tips voor online marketing van jouw webshop

Marketing: je webshop kan simpelweg niet zonder. Hoe zorg je ervoor dat je online gevonden wordt en zoveel mogelijk bezoekers op je website krijgt? Wij delen 4 online marketing tips voor jouw webshop met je. Tip 1 – SEOGevonden worden op Google: dat willen we allemaal. Maar hoe je er nou voor zorgt dat jouw […]

Een goede kortingscode strategie voor jouw webshop

Kortingscode! Wellicht heb je ze weleens gebruikt ter promotie van jouw webshop en stroomden de bestellingen al snel binnen. Toch zijn er een hoop do’s en don’ts bij het inzetten van kortingsacties. Wij delen onze tips met je! Do’s:– Zet je een kortingscode in op een specifieke groep klanten, bijvoorbeeld nieuwsbrief leden of vaste klanten.– […]

Tips voor een goede distributie van jouw webshop orders!

Hoppa, weer een bestelling geplaatst! Voor je klant is het bestelproces afgerond en voor jou begint het werk. Hoe zorg je er nou voor dat je de orders op een zo goed mogelijke manier verwerkt? Bij Sipack verwerken en verzenden we dagelijks een hele hoop orders van onze klanten. Logisch, want de hele distributie neemt […]

Social media tips voor jouw webshop: hashtags!

Als webwinkel kan je niet onder social media uit. Het is één van de belangrijkste kanalen om potentiële klanten te vinden en een band met ze op te bouwen. Maar hoe zet je social media nou goed in voor je webshop? Wij vertellen je er meer over! Je ziet ze waarschijnlijk overal voorbij komen, maar […]

Fulfilmentpartner, waarom jij op zoek bent naar ons als fantastische partner!

fulfilmentpartner

Wij zijn het tofste verzendhuis van Noord-Holland en eigenlijk van heel Nederland ;-). Wat wij doen? Wij pakken al ruim 10 jaar pakketjes in van webshop. En dat doen wij niet zomaar zoals ieder willekeurig fulfilment bedrijf. Wij zorgen ervoor dat jouw pakketjes helemaal in jouw eigen stijl de deur uit gaan.

Wat is fulfilment precies?

fulfilment

Fulfilment betekent het hele logistieke proces voor het afhandelen van een order tot binnenkomst tot verzending.

Groeien door uitbesteding, het is zo makkelijk!

Kopje koffie doen? Tijdens een gesprek over de uitbesteding, doen we dit graag!

Groeien door uitbesteding, het lijkt zo makkelijk. En dat is het ook! Sommigen zullen zich afvragen: de kosten worden hoger, ik moet pakketkosten betalen die ik eerder niet had en voor de opslag moet ik nu ook betalen. Het zijn allemaal logische punten waar je bij stil staat.

Zo hou je het aantal retouren zo laag mogelijk

retouren

Iets retour krijgen is natuurlijk nooit leuk. Het betekent dat de klant iets anders had verwacht van het product, en dat wil je als verkoper niet. Je stopt veel tijd en moeite in het overtuigen van klanten en je wilt dan graag aan hun behoeften voldoen. Ook met het oog op duurzaam ondernemen wil je […]

Dit betekenen ontwikkelingen in e-commerce voor jouw webshop

ontwikkelingen in ecommerce

Als webshopondernemer is het belangrijk om de ontwikkelingen in e-commerce goed in de gaten te houden. Waar moet jij voor de toekomst rekening mee houden? Omdat wij snappen dat je het superdruk hebt, zetten we een paar belangrijke trends voor jouw webshop op een rijtje. 1. Een persoonlijke aanpak Een trend in e-commerce die al […]

Inpakken met een lach en een traan: verras je ontvanger

verras je ontvanger

Als inpakkers vinden wij het superbelangrijk om ons in te leven in de uitpakker. Hoe ervaart die het als het pakketje op de deurmat valt? Verras je ontvanger door iets persoonlijks aan je pakketje toe te voegen. Want dat extra wow-effect, dat is pas écht gaaf. Toch? Iedere ontvanger is uniek. Wij vinden het daarom […]

Als je niet meer hoeft in te pakken: kijk kritisch naar je assortiment

kijk kritisch naar je assortiment

Je hebt een belangrijke stap gezet met je webshop: na lang wikken en wegen heb je je fulfilment uit handen gegeven. Heerlijk! Je hebt ineens zoveel tijd over, die je eerst bezig was met inpakken. Dus kun je je lekker richten op andere taken. Maar wat? Wij zouden het wel weten! Kijk bijvoorbeeld eens kritisch […]

Zwanger en een webshop

zwanger en een webshop

Zwanger zijn is één van de mooiste dingen in de wereld. Er komt een klein wondertje bij in je leven! Maar met al dat geluk komen misschien ook zorgen. Want zwanger en een webshop? Kun je je bedrijf straks nog wel runnen als je een kleintje hebt rondkruipen? Hoe zorg je ervoor dat het gewoon […]