producten

FAQ’s: De mooiste vragen van de afgelopen 5 jaar

Je hele voorraad producten bij iemand anders neerleggen en dan ook nog eens de bestellingen in laten pakken doe je niet zomaar. Wij hebben in de loop der jaren al heel wat (mooie) vragen ontvangen en de antwoorden delen we graag.

Kan ik dan nooit meer bij mijn producten?

Ho! Dat is het laatste wat wij willen. Je kunt bij ons altijd en onbeperkt bij je producten. En wil je voorraad meenemen? Dan kun je dit vooraf via je eigen portaal klaar letten zetten. Wegens de veiligheid en de privacy moet je je wel melden bij binnenkomst.
Handig, én je krijgt ook koffie!

Het is niet handig, want ik moet mijn producten nog prijzen, verpakken, labelen, stickeren, influisteren (oké dat gaat wat ver). Of doen jullie dat ook?

Ja! Dat doen wij zeker. Veel van onze accounts hebben producten waar nog aandacht aan besteed moet worden. Welke handeling dit ook is, wij kunnen dit van je overnemen. Wij maken met veel zorg jouw grijpvoorraad.

Ik heb meerdere shops en wil graag zicht hebben op de voorraad. Hoe gaat dat?

Ieder account krijgt zijn eigen fulfilmentportaal. Hier kunnen meerdere shops aan gekoppeld worden en de voorraad wordt realtime teruggekoppeld. Zo werk je altijd met één voorraadsysteem. Hoeveel shops je ook hebt. En met je eigen login gegevens kun je alles op elk gewenst moment bekijken.

Ontvangen mijn klanten wel een track en trace?

Jazeker! en niet alleen de track en trace van het pakket, maar ook eentje van de order. Deze is van picken tot verzenden te volgen in jouw huisstijl. Zo kom je meteen heel professioneel over!

En de retouren dan?

Retouren kunnen in datzelfde portaal gevolgd worden. En als de klant wil ruilen komt automatisch de order weer bij onze orderpickers terecht als de retour ontvangen is. En die is weer te volgen!

Als de retouren binnenkomen kijk ik altijd naar de kwaliteit. En jullie?

Wij ook! We kunnen verschillende regels afspreken waar wij ons aan houden. Denk aan: Zitten alle kaartjes er nog aan, is het zakje nog gesloten, zijn er zichtbaar gebruikssporen? Zodra er iets niet in orde is maken wij een foto en overleggen met jou wat we het beste voor je kunnen doen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wereldwijd!

En als ik naar de markt of de beurs ga heb ik van alles nodig, kan ik dan langskomen?

Graag! En voordat je komt kun je via je eigen portaal kenbaar maken wat wij voor je klaar kunnen zetten. En natuurlijk heb je ruimte voor opmerkingen zoals “Kunnen jullie de oorbellen en ringen nog even voor mij prijzen?”

Mijn producten hebben geen barcode. Die zijn toch vereist?

Nee hoor! Het enige wat wij nodig hebben is een SKU. Ieder product moet in de webshop een unieke code hebben. Deze moet vermeld staan in het veld SKU. Een t-shirt in de maat S is een andere SKU als in de maat M. SKU’s zijn belangrijk voor de koppeling en voor het orderpicken. Heb je ze niet? Geen probleem, wij hebben ze wel en uploaden deze kosteloos in jouw shop.

Ik begrijp dat de opslag niet kostenefficiënt wordt ingericht, maar ieder product een eigen locatie moet hebben?

Ja en Nee. Het klopt dat ieder product een eigen locatie moet hebben. Dit betekent niet dat we lekker veel planken vullen, integendeel. We zoeken altijd mee naar de juiste indeling om het zo voordelig mogelijk in te richten. Wij willen ruimte overhouden en jij wil zo min mogelijk betalen. Win win!

Ik ben nog aan het groeien en mijn klanten verwen ik nog graag. Kunnen lopende orders gewijzigd worden? Of iets extra’s meegestuurd worden boven de €50,-?

Ja dat kan zeker. We kunnen verschillende regels inbouwen in de software, zoals “Voeg product A toe bij orders boven de €50,-” Of “Boven de €50,- wordt de verzendwijze een pakket” en ga maar door. Ook hebben wij een klantenservice die al jouw vragen en wijzigingen voor je door kan voeren op lopende orders. Tot 13:00 uur kunnen we orders nog ompakken. Daarna gaat het eerste deel de container in die ’s avonds door de afhaaldienst wordt gelost.

Ik verpak altijd alles op een bijzondere manier. Kunnen jullie dat ook?

Ja, ja en nog eens ja! Wij hebben verschillende inpaktafels met daar omheen de klanten die bij die tafel horen. Per tafel ligt het materiaal van de klant. Denk aan flyers, vloeipapier, stickers, lintjes, kaartjes. Zo heeft helemaal niemand door dat wij het van je hebben overgenomen en gaat alles de deur uit zoals jij wil.

Mijn orders gaan naar consumenten en ook naar winkels. Hebben jullie daar ervaring mee?

Uiteraard! Wij verpakken B2B en B2C en weten precies hoe de winkels de orders willen ontvangen.

Enthousiast? Vraag info aan!
Wij geven je graag een rondleiding in ons prachtige warehouse, Maar (!) we komen ook graag naar jou om te zien wat voor je producten je hebt en hoe je werkwijze is. Ons om het even. Koffie hier of bij jou?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten