Word je ook een Sipacker?
Natuuuuurlijk ben je enthousiast geworden over wat Sipack allemaal doet,
want ons team werkt aanstekelijk, dat is duidelijk!
Ben je zelf ook zo’n lekkere positieveling en snelle werker? Ben je goedlachs en weet je andere daarmee aan te steken? Is voor jou een dag compleet als alles afgerond is en klaar staat voor de volgende dag?
Dan ben je eigenlijk nu al in hart en nieren een Sipacker!
Wat gebeurt er zoals bij Sipack? Waar gaat jouw energie naartoe?
Bij Sipack maak je pakketten verzendklaar die wereldwijd verzonden worden. Jouw energie pak je mee in en deze gaat de hele wereld over! Want je weet natuurlijk dat deze aandacht voelbaar is voor de ontvanger, net als een glimlach door de telefoon. Wordt jij ook een Sipack globetrotter?
De functies en rollen:
Orderpicken
Als orderpicker zorg je voor een goede doorstroom voor je collega inpakker. Je verzamelt bestellingen met een orderpickkar, een orderpickbak en een handscanner. Tijdens het verzamelen van de spullen blijf je altijd scherp op dat wat er is besteld door de consument en voer je in feite zelf een dubbelcheck uit.
Inpakken
Als inpakker zorg je dat de geordepickte spullen via het softwaresysteem een dubbelcheck krijgen om zo zeker te weten dat de orderpicker de juiste producten heeft verzameld. Na de check pak je de producten in de huisstijl van de klant in, middels de klantenkaart. Hierop staan de inpakstandaarden van iedere klant.
Uitpakken
Als uitpakker registreer je alle geleverde dozen per klant en zorg je voor de voorverwerking van de producten. Je pakt de dozen uit, sorteert de producten, controleert of de barcodes aanwezig zijn – print en plakt barcodes waar nodig – en je voegt de voormelding van de klant toe.
Inslag verwerken
Bij het verwerken van de inslag scan je de uitgepakte goederen en plaatst deze op een locatie in het magazijn. Je vult het magazijn als een echte tetriskoning(in) en zorgt voor een heel strakke, nette en tegelijk handelbare indeling voor de klant én de orderpickers.
Retouren
Retouren verwerk je volgens de klantwens en uit de ogen van een klant. Is het product netjes retour en nog verkoopbaar, dan verwerk je deze en stop je het product terug in de voorraad. Ook pak je producten om in een nieuwe verpakking en heb je contact met de klant wanneer het product onverkoopbaar is.
Klantenservice
Bij de klantenservice hebben we drie rollen, namelijk de telefoon, tickets, ook wel de Frontoffice & de Backoffice.
- De telefoon wordt door inpakkers beantwoord en hier gaat het 90% om spoedvragen. Je hebt aan twee woorden genoeg en je pakt direct je taak op en rond deze meteen af. Dit zijn vaak lichte, eerstelijns vragen die snel op te lossen zijn.
- De tickets van onze klanten zijn heel divers. Hier kunnen vragen gaan over de systemen, over bestellingen en ook over technische zaken zoals de koppeling van de webshop. Werk je aan de tickets binnen Sipack, dan ben je een ontzettend belangrijk contactpersoon voor onze klanten.
- De Backoffice, hier houd je je vooral bezig met de technische orderstroom en je assisteert bij administratieve werkzaamheden. Onze backoffice is een spil in het web en vertaalt de klantwens naar de Sipack processen. Je praat waarschijnlijk een nét andere taal dan onze orderpickers en inpakkers, maar je weet hiernaar te schakelen.
En natuurlijk word je ondersteund door de directie, finance, twee operationele teamleiders en een projectleider welke allemaal inzetbaar zijn op bovenstaande rollen. Dit is dé sleutel tot een succesvolle samenwerking voor onszelf en ook als collega’s op afstand voor onze klanten <3
Bij Sipack wapper je altijd met je handen! Er zijn vrijwel geen fulltime kantoorfuncties, want we werken allemaal samen om het hoogst haalbare resultaat te halen. Natuurlijk zijn er verschillende rollen en functies welke we combineren voor een zo vruchtbaar – en tegelijk een zo’n leuk – mogelijke dag.
Zie je jezelf in een of meerdere rollen Sipacken? Neem contact met ons op en laten we kennismaken!
E-mail: verkoop@sipack.nl of bel 0854013694 en vraag naar Simone of Lisenka
Si you soon