Personaliseren: We hebben het al eerder gezegd: om op te vallen tussen alle grote webshops in de markt is een persoonlijke aanpak dé manier om op te vallen.
Bij Sipack pakken we daarom alle webshop bestellingen van onze klanten mooi in én wordt er altijd een geschreven kaartje bij gedaan. Wij delen de leukste tips voor een persoonlijke aanpak met je!
Tip 1: personaliseer alle communicatie. Spreek je klant aan bij zijn of haar naam: vanaf de orderbevestiging tot in de nieuwsbrief en eventueel het handgeschreven kaartje dat je bij de bestelling doet.
Tip 2: Niet is leukers dan een kleine attentie op de verjaardag van een klant. Denk aan een tegoedbon van 5 euro of een leuk cadeautje als de klant op die dag een bestelling plaatst.
Tip 3: Een cadeautje om uit te pakken! Dat is waar we bij Sipack altijd ons best voor doen. Maak het een feestje om de bestelling uit te pakken en er wordt gegarandeerd weer een bestelling bij je geplaatst.
Tip 4: Naast het persoonlijk aanspreken van jouw klanten en bezoekers is het voor hen ook fijn te weten wie er achter de webshop zit. Pak jij de pakketjes zelf in? Heb je de orderverwerking uitbesteedt? Wat is het verhaal? Deel het met de klant.
Tip 5: Speel in op de verschillende seizoenen. Een leuk kerstkaartje bij de bestellingen in december en een zomerse verpakking als de zon schijnt. Dat zijn dé manieren om te personaliseren.