Tips voor een goede distributie van jouw webshop orders!

Hoppa, weer een bestelling geplaatst! Voor je klant is het bestelproces afgerond en voor jou begint het werk. Hoe zorg je er nou voor dat je de orders op een zo goed mogelijke manier verwerkt? Bij Sipack verwerken en verzenden we dagelijks een hele hoop orders van onze klanten en we delen graag onze tips met jou.

  1. Het verzenden via een track & trace code scheelt een hele hoop gedoe. Op die manier kan je altijd nagaan waar het pakketje zich bevindt. Track & Trace is nu ook mogelijk bij brievenbus pakketjes.
  2. Zorg voor een duidelijke communicatie naar je klant, maar kijk ook uit dat je niet té veel e-mails verstuurd. Een order- en verzendbevestiging is voldoende.
  3. Bij Sipack zorgen we er altijd voor dat de pakketjes een feest zijn om uit te pakken, hiermee onderscheid je je van grote postorderbedrijven en zullen klanten sneller bij je terugkomen. Een handgeschreven kaartje en een vloeipapiertje maken een groot verschil!
  4. Misschien voor de hand liggend maar wel belangrijk: zorg voor goede verpakkingen. Niks is zo vervelend als een beschadigd pakketje ontvangen. Investeer dus in goed verpakkingsmateriaal.

Liever focussen op marketing en sales in plaats van het verwerken van orders? Vaak is dit niet heel veel duurder omdat wij mooie tariefafspraken hebben met Post NL. Neem eens contact met ons op voor de mogelijkheden!

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten