
Tips voor een goede distributie van jouw webshop orders!
Hoppa, weer een bestelling geplaatst! Voor je klant is het bestelproces afgerond en voor jou begint het werk. Hoe zorg je er nou voor dat
Hoppa, weer een bestelling geplaatst! Voor je klant is het bestelproces afgerond en voor jou begint het werk. Hoe zorg je er nou voor dat
Al die bezoekers in je webshop is natuurlijk heel mooi, maar hoe zorg je er nou voor dat de bezoekers klanten worden? Voor webwinkeliers is
Als webwinkel kan je niet onder social media uit. Het is één van de belangrijkste kanalen om potentiële klanten te vinden en een band met
Contactpagina: Hoe goed is de contactpagina van jouw webshop? Een fysieke winkel stap je als klant gemakkelijk even binnen, of het nou voor een vraag
Foto op je webshop: Hoe je het ook went of keert, je webshop kan niet zonder! Een foto op je webshop helpt je klanten namelijk een
Retourzending: Regels rondom retourzendingen, houd jij je eraan? Rondom retourzendingen bestaat nog altijd een hoop onduidelijkheid. Omdat wij voor jou als fulltime webshopeigenaar werken leek
Als je fulltime webshop-ondernemer bent zou je denken dat alles om je daadwerkelijke webshop gaat. Je richt je site in met mooie afbeeldingen, goede teksten
Korting geven, als je nog wat voorraad overhebt of je extra verkoop wilt genereren klinkt het al gauw als een aantrekkelijke optie. In deze blog
Onderscheiden: Waar blinkt jouw onderneming in uit? Ieder bedrijf heeft zijn eigen sterke punten, net als jij dat als ervaren webshopeigenaar dat hebt. Echter
In de vorige twee delen legden we je uit waarom het nuttig is om op een goede manier feedback te geven en hoe je dat