Tijd voor vakantie: je webshop in goede handen
Wij ontzorgen leuke webwinkels in het logistieke proces. Voorbij is de tijd dat je nooit meer weg kunt omdat de bestellingen binnen blijven stromen!
Jouw persoonlijke aanpak voelbaar in elk pakketje
Je persoonlijke aanpak is wat jouw webshop bijzonder maakt. Wij zorgen ervoor dat deze ook bij het uitbesteden van je fulfilment overkomt op je klanten.
Hoe verzamel je klantenreviews?
In een eerder artikel gaven we het al aan: reviews zijn een belangrijk onderdeel om andere klanten vertrouwen te geven waardoor ze sneller tot aankoop over zullen gaan. Uit onderzoek blijkt dat bijna alle klanten (92%) reviews gebruiken bij het maken van hun keuze. Maar hoe zorg je er nou voor dat je klanten een review […]
Google advertising: de meest gemaakte fouten
Google advertising is voor veel webshops een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Omdat er al snel een hoop geld in omgaat is het belangrijk dat je onderstaande fouten voorkomt en het budget zo effectief mogelijk in zet. De tekst in de advertentie verschilt te veel van de gekozen keywords. Hierdoor werkt SEA en SEO elkaar […]
Psychologische tips om van je webshop bezoekers klanten te maken.
Wist je dat je door een aantal simpele aanpassingen aan je website je conversie aanzienlijk kan verhogen? De psychologie achter het overtuigen is hierbij heel belangrijk. Reciprocity: iets geven en daar iets voor terugkrijgen. Door iets te geven willen mensen onbewust wat terug doen. Denk dus aan een gratis sample, een winactie of iets anders. […]
Influencer marketing voor je webshop.
Influencer marketing inzetten voor jouw webshop? Zo pak je het aan. Influencer marketing. Waarschijnlijk heb je er weleens van gehoord. Heb je weleens getest of het voor jouw webshop werkt? In elk segment heb je influencers die bij jouw webshop passen: groot of klein; met paddenstoelen schieten ze uit de grond. Als je zelf met […]
Het boosten van het aantal bestellingen.
Wil jij ook meer bestellingen in je webshop? Zo doe je dat: Meer bestellingen willen we allemaal wel. Maar hoe zorg je daarvoor? We delen een aantal handige tips met je waardoor je het aantal orders kan boosten. Tip 1: Abandoned checkouts. De mensen die zijn afgehaakt tijdens het bestelproces opnieuw benaderen per e-mail (‘Hé, […]
Personaliseren van jouw webshop
Personaliseren: We hebben het al eerder gezegd: om op te vallen tussen alle grote webshops in de markt is een persoonlijke aanpak dé manier om op te vallen. Bij Sipack pakken we daarom alle webshop bestellingen van onze klanten mooi in én wordt er altijd een geschreven kaartje bij gedaan. Wij delen de leukste tips […]
Tips voor de perfecte nieuwsbrief van jouw webshop
In onze vorige blog deelden we al hoe je zoveel mogelijk inschrijvingen voor je webshop krijgt. Nu delen we tips voor de perfecte nieuwsbrief. Ready? Ga voor een duidelijke onderwerp regel waarin je direct interesse wekt bij de lezer. Zorg voor een responsive lay-out: hij moet ook leesbaar zijn op telefoon. Geef mogelijkheden. Je wilt […]
De e-maillijst van jouw webshop uitbouwen: zo doe je dat!
De nieuwsbrief. Inmiddels zijn webshops hard aan het werk om de social media kanalen uit te bouwen en wordt de e-maillijst soms een beetje vergeten. Zonde, want het verschil tussen volgers op social media en aanmeldingen voor je mailinglijst is dat je bij het laatste alles in eigen beheer hebt en dus niet afhankelijk bent […]