Waarom je altijd iets moet doen met opmerkingen

Opmerkingen

Misschien heb je het opmerkingenveld op het betaalscherm van je webshop eigenlijk uit een soort automatisme toegevoegd. Misschien bied je je klanten niet eens de ruimte om opmerkingen te geven. Waarom opmerkingen superbelangrijk zijn én je webshop een boost kunt geven, leggen we je uit in deze blog. Stel, je wilt met je gezin de […]

Hoe verzamel je klantenreviews?

Setje producten

In een eerder artikel gaven we het al aan: reviews zijn een belangrijk onderdeel om andere klanten vertrouwen te geven waardoor ze sneller tot aankoop over zullen gaan. Uit onderzoek blijkt dat bijna alle klanten (92%) reviews gebruiken bij het maken van hun keuze. Maar hoe zorg je er nou voor dat je klanten een review […]

Google advertising: de meest gemaakte fouten

Sipack

Google advertising is voor veel webshops een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Omdat er al snel een hoop geld in omgaat is het belangrijk dat je onderstaande fouten voorkomt en het budget zo effectief mogelijk in zet. De tekst in de advertentie verschilt te veel van de gekozen keywords. Hierdoor werkt SEA en SEO elkaar […]

Psychologische tips om van je webshop bezoekers klanten te maken.

Sipack fulfilment

Wist je dat je door een aantal simpele aanpassingen aan je website je conversie aanzienlijk kan verhogen? De psychologie achter het overtuigen is hierbij heel belangrijk.  Reciprocity: iets geven en daar iets voor terugkrijgen. Door iets te geven willen mensen onbewust wat terug doen. Denk dus aan een gratis sample, een winactie of iets anders. […]

Influencer marketing voor je webshop.

Influencer marketing inzetten voor jouw webshop? Zo pak je het aan. Influencer marketing. Waarschijnlijk heb je er weleens van gehoord. Heb je weleens getest of het voor jouw webshop werkt?  In elk segment heb je influencers die bij jouw webshop passen: groot of klein; met paddenstoelen schieten ze uit de grond. Als je zelf met […]

Het boosten van het aantal bestellingen.

Fulfilment voor een kleine webshop

Wil jij ook meer bestellingen in je webshop? Zo doe je dat: Meer bestellingen willen we allemaal wel. Maar hoe zorg je daarvoor? We delen een aantal handige tips met je waardoor je het aantal orders kan boosten. Tip 1: Abandoned checkouts. De mensen die zijn afgehaakt tijdens het bestelproces opnieuw benaderen per e-mail (‘Hé, […]

Personaliseren van jouw webshop

Vrije agenda

Personaliseren: We hebben het al eerder gezegd: om op te vallen tussen alle grote webshops in de markt is een persoonlijke aanpak dé manier om op te vallen. Bij Sipack pakken we daarom alle webshop bestellingen van onze klanten mooi in én wordt er altijd een geschreven kaartje bij gedaan. Wij delen de leukste tips […]