Vervoeren: Schade of vermissing, hoe voorkom je het?

vervoeren

Schade en vermissing zijn zaken waar je als webshop niet mee te koop wilt lopen. Je klanten vertrouwen je hun geld toe en jij belooft ze het product binnen enkele dagen te vervoeren. Als dat pakketje vervolgens niet heel of zelfs helemaal niet aankomt, is dat een deuk in het vertrouwen van je klant. Een […]

Ben je oud vuil, of een aandenken op de kachel?

verpakkingen

Verpakkingen, waarom zijn ze zo belangrijk? Oké, het bedrag is weliswaar overgemaakt, maar ontvangen heb je nog niets. Je hebt iets besteld waar je goed over na hebt gedacht, bij een webwinkel die bekend is of waar je leuke dingen over hebt gehoord. Maar tóch voel je lichte twijfel. Is het product wel écht mooi? […]

Vissen uit dezelfde vijver? Sipack Exclusieve Webshop Fulfilment

vissen

Vissen uit dezelfde vijver en elkaar ook nog eens de vis toespelen? Dat is de huidige nieuwe marketing! Zoek zo veel mogelijk Joint Venture partners op en kijk hoe je samen kunt werken en welke vis je aan de ander kunt geven. Het klinkt zo makkelijk, dat realiseer ik me maar al te goed. En […]

Hoe onderscheid je jouw webshop – Sipack Webshop Fulfilment

onderscheid

Dat is de vraag! “Hoe onderscheid je jouw webshop?”, want geloof me DAT wil je! Je hebt een supergaaf product, maar nu wil (MOET) je je onderscheiden van de “de rest”. Hoe doe je dat nou? Want de wereld kan nog zo zitten te springen om jouw product, jouw idee, jouw passie, maar zolang je […]

Shoppen met een kastje? – Sipack voor EXCLUSIEVE webshops

shoppen

Shoppen doen we het liefst online en dat wordt ons ook steeds makkelijker gemaakt. Waar je vroeger wel even 2 x nadacht bij het online aanschaffen van een paar bloedmooie nieuwe schoenen, bestellen we ze nu in een oogwenk. Waarom ook niet? Tijdens het shoppen kun je het dan wel niet voelen of passen, maar […]

Sipack Webshop Fulfilment – Voor de pareltjes van webshops!

Sipack Webshop Fulfilment, het paradepaardje onder de fulfilment partijen. Daar MOET je zijn als je een exclusief product hebt die meer aandacht verdient dan een standaard fulfilment bedrijf. Begrijp me niet verkeerd, daar komen gestandaardiseerde producten goed tot hun recht! Maar die heel bijzondere items, de pareltjes onder de webshops, die komen bij uitstek goed […]

Retourbeleid Webwinkel

Er valt heel wat te lezen en te vinden over een retourbeleid van een webwinkel, maar hoe zit het nou echt? Je koopt wat online en bij het afrekenen betaal je wel of geen verzendkosten. Iedere webwinkel bepaald dat voor zichzelf en hier is geen goed of fout. Bij het afrekenen ga je meestal akkoord […]

Waarde: Lever het mee in al je uitingen

waarde

Waarde, het is hèt middel om je doelen te halen. Of je nu je visitekaartje geeft, een flyer uitdeelt of een blog (!) schrijft, het leveren van waarde is cruciaal om jouw doelgroep in beweging te krijgen. Het hoeft niet duur te zijn, het hoeft eigenlijk helemaal niets anders te kosten dan tijd. En natuurlijk […]

Pakketten verzenden tijdens de “Golden Quarter”

pakketten

Pakketten verzenden tijdens de golden quarter is aanpoten geblazen. Veel webshops maken in het komende kwartaal de omzet waarmee ze de jaardoelen halen. Het is natuurlijk een feest om om te komen in de orders en het hele jaar in een keer goed te maken! Dat gebeurt vaak van oktober tot en met december, dus dit […]