Verrassing!! We’re on a mission 😉 En dit is zo leuk! Zelfs als er een vogel voorbij vliegt die zijn vermalen zaadjes laat vallen (ahum, klinkt leuker dan het is ), roepen ze hier in koor “verrassing!!”
Sipack’s nieuwe missie is duidelijk voelbaar binnen het team. En nu brengen wij het naar buiten!
Als je écht sterke klantrelaties wilt bouwen, is de kracht van verrassing noodzakelijk. Je klant moet bewust aandacht hebben bij het uitpakken van zijn of haar pakket en als dat moment positief is geeft dat direct een reden om over je te praten. Omdat dat natuurlijk wat je wil, helpen wij van Sipack je maar al te graag.
Het principe van verrassen is simpel: een klant heeft een bepaalde verwachting. Hij of zij bestelt iets in je webwinkel en jij levert dat aan de hand van de afgesproken voorwaarden, wat bijvoorbeeld kan zijn dat het de volgende dag in huis is. Wil je je klant verrassen, dan zorg je dat je die verwachting overtreft, en daar houden wij ons bij Sipack dagelijks mee bezig. Nét wat sneller leveren dan verwacht bijvoorbeeld, of exclusief inpakken zodat de klant iets meer krijgt dan waar hij eigenlijk op had gehoopt. Dit kan een sample, een prettige geur of gewoon bijzonder veel aandacht aan de details van de verpakking zijn. De kracht van verassing!
Verrassing! Sipack – Surprising People
Het zit namelijk zo, je hersenen bestaan uit twee helften; de linker- en de rechterhelft. De linkerhelft zorgt voor de rationele afweging, waarmee tevredenheid wordt gestimuleerd. Is de levering zoals verwacht, dan wordt het hier geregistreerd. Je rechterhelft echter, zorgt voor een emotionele afweging. Overtref je de verwachtingen en maak je gebruik van de kracht van verrassing, dan gebeurt er hier iets magisch waardoor er een positieve emotie aan je levering wordt gekoppeld. Klanttevredenheid verandert hiermee in klantloyaliteit.
Misschien heb je meegekregen dat wij onze belofte iets hebben veranderd: vanaf nu gaan we door het leven als Sipack – Surprising People. Want dat is namelijk ons echte doel, de ontvanger iedere keer weer verrassen met een fantastisch mooi pakketje, dat voelt als een zorgvuldig samengesteld cadeautje dat precies past binnen de omgeving van de klant. Oh, en over omgeving gesproken… Daar hebben we binnenkort nog een leuk nieuwtje over! De kracht van verrassing ;-).