Vind jij het ook altijd zo jammer als je track and trace-berichten er zo onpersoonlijk uitzien? Heb je net je klant helemaal ingepakt met je mooie huisstijl en producten, krijgen ze zo’n standaardmailtje met verzendinformatie. Dat wil je natuurlijk niet. En dat willen wij dus ook niet!
Superfijn natuurlijk, dat we het verpakken en verzenden van je bestellingen uit handen nemen. Scheelt je een heleboel tijd en energie. Het liefst besteed je zaken natuurlijk zo discreet mogelijk uit. Want je wilt eigenlijk liever niet dat je klanten er wat van merken dat je je fulfilment uitbesteedt. En dat betekent dus ook géén onpersoonlijk mailtje met onbekende logo´s of bedrijfsnamen als bestelbevestiging. Wij regelen e-mail compleet in jouw huisstijl: hoe gaaf is dat?
E-mails in jouw huisstijl
“Jouw bestelling wordt nu gepickt.” Je klant ontvangt een e-mail die helemaal is opgemaakt in jouw huisstijl. De mail is in een stijl die ze van jou kennen, waardoor het een mooi geheel vormt met de rest van je communicatie. In die email is verder een link opgenomen waarin ze hun bestelling kunnen volgen. En daarmee bedoelen we niet alleen het track and trace-gedeelte, maar de hele bestelling.
De klant kan meteen zien hoe de order ervoor staat: wordt deze nu gepickt of verzendklaar gemaakt? Is ie al verzonden? En dat alles ziet je klant in jouw huisstijl. Dat komt niet alleen heel professioneel over, maar het is ook echt belangrijk! Klanten willen namelijk graag steeds meer transparantie en vinden het niet fijn om te moeten wachten tot er na een dag of soms nog langer ‘Afgeleverd bij bezorgdienst’ in de bestelstatus van hun producten staat. Als ze elk stapje kunnen volgen van order picken tot verpakken en verzenden, zien ze daarnaast dat er meteen iets gebeurt. En dat is weer goed voor de klanttevredenheid.