Bestelling

Bestelling! YES! wie gaat het doen?

Herken je dat? De bestellingen druppelen nu toch echt dagelijks binnen en bij iedere bestelling denk je YES!! Hoppa, weer een bestelling! En dan denk je heel stiekem “ah nee! ik heb nu echt geen tijd om de bestelling klaar te maken!” Ik wil gewoon ondernemen! Blogs schrijven, bloggers aanschrijven, een social media plan maken, photoshoots organiseren, kortom je bezig houden met marketing en sales. Daar ben je goed in, want daarom krijg je die bestelling binnen ?

“Ah nee! Ik heb nu echt geen tijd om de bestelling klaar te maken”

Je weet wel dat je het liefst al je spullen in pakt en ergens heen brengt waar er goed voor gezorgd wordt, maar hoe werkt dat nou eigenlijk? Hoe wordt een klant “geïnstalleerd” zoals wij dat altijd noemen. Wij horen vaak dat daar onduidelijkheid over is. Dus hier komt ie, de installatie van A tot euh B?

Tja, want zo simpel is het. Wij hebben dit weekend opnieuw een klant geïnstalleerd en donderdag doen we er weer een. Het lijkt bijna bij onze wekelijkse werkzaamheden te horen. En eigenlijk zijn er maar een paar stappen te volgen.

Vooraf weten wij natuurlijk ongeveer hoeveel ruimte/stellingen er nodig zijn. Wij zorgen dat deze staan als jij je spullen komt brengen. Onze voorkeur gaat uit naar het weekend. Zo kan jij de laatste bestelling nog verzenden en dan alles doos voor doos inpakken. Zorg hiervoor altijd dat er in iedere doos een brief zit met de producten en aantallen in de doos. Geef hierbij een herkenbare naam aan het product bijvoorbeeld: een lunchbox van RVS met een vossenplaatje. Noem die dan ook “Lunchbox RVS Vos”, want je mag ervan uit gaan dat het voor ons nieuw is see this website. Wij kunnen natuurlijk alleen tellen als we weten wat we tellen. Daarnaast moeten we ook weten hoe de lunchbox in de shop heet. Dan kunnen wij meteen het juiste kaartje op de stelling plakken.

En dat is het! Wij kunnen op deze manier alles keurig uitpakken en inrichten. Inmiddels zien wij jouw bestellingen binnenkomen en weten wij precies wat we moeten hebben.

Hoe ging het ook alweer? Je rijdt langs, we laden uit, en je rijdt door naar schiphol! En wel toeteren als je wegrijdt! Dat vinden we gezellig ?
En weet je wat bijna iedereen naroept? Oh ja, er was alweer een bestelling binnen! Kijk, zo hoort het. Want wij hebben wel tijd voor jouw bestellingen.

Daarom dus Sipack

Nieuwsbrief <– = Leuk!

 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten