Hoe zat het ook alweer? Hoe werkt het als je bij ons het verpakken van bestellingen voor je webshop wilt uitbesteden? We vertellen vaak graag dát we daar heel goed in zijn, maar soms is het ook fijn om even terug te gaan naar de basis: zo werkt het precies, het uitbesteden van verpakken voor je webshop!
Voordat we je bestelling kunnen versturen, moet er natuurlijk een aantal stappen gezet worden. Jouw producten komen in ons magazijn binnen. Zodra je producten binnenkomen, geven we ze een mooi plekje in onze schappen. Het product wordt in het systeem gezet, waaraan jouw webshop weer gekoppeld is. En gelukkig kunnen we bíjna alle webshops koppelen! Zo hebben we een goed overzicht van je voorraad.
Met ons systeem altijd actueel
We koppelen al je producten aan ons systeem. Met ons warehousemanagementsysteem worden alle producten digitaal ingeboekt en uitgeboekt als ze verkocht zijn. Zo heb je altijd een actueel overzicht van je voorraad. Benieuwd naar dat systeem? Kijk gerust eens naar onze demoversie. Zie zelf hoe makkelijk het systeem te begrijpen is.
Wij houden van het verpakken van jouw bestellingen
Als je producten bij ons in het magazijn liggen, dan is het wachten op de eerste bestelling! Die krijgen we digitaal binnen. Met een zogenaamde picklijst gaan onze inpakSTERren aan de slag. Zij kennen je assortiment en weten precies hoe jij een bestelling graag ingepakt hebt. And we loooooove inpakken! Op speciale inpaktafels zorgen we ervoor dat je bestelling netjes wordt ingepakt, een pakbon is toegevoegd en een verzendsticker geplakt wordt. Maar we kunnen nog zoveel meer! Een persoonlijke touch toevoegen vinden we het allerleukste! Denk bijvoorbeeld aan een handgeschreven kaartje of een cadeautje bij je bestelling.
Als het pakketje ingepakt is, krijgt je klant een trace-and-trace-code. Ook wordt de informatie doorgezonden naar je webshop, zodat jij altijd de actuele status aan kunt geven. Je hebt zelf dus geen werk meer aan het op de hoogte houden van je klanten!