Het lijkt misschien eng om je fulfilment extern te laten verzorgen. Je ziet allerlei beren op de weg. En hoewel er misschien in sommige gevallen nadelen zitten aan het extern laten verzorgen van je fulfilment, zullen we met dit blog proberen jouw grootste angsten weg te nemen!
Als ik mijn fulfilment extern laat verzorgen, kan ik dan nog wel bij mijn producten? Het is natuurlijk niet fijn als dat niet het geval zou zijn. En dat is bij ons dus ook absoluut niet zo. Jij kunt zo vaak en zo veel je wilt bij je producten. Natuurlijk moet je je bij binnenkomst even melden, in verband met veiligheid en privacy. Maar dan kunnen we je ook meteen een kopje koffie aanbieden! Wil je producten uit ‘onze’ voorraad meenemen? Geef het even aan en we zetten ze met liefde voor je klaar.
Voorraad en extern fulfilment
Maar, ik heb meerdere webshops. En ik wil wel graag goed zicht op mijn voorraden. Lukt dat wel, als die voorraden ergens anders beheerd worden? Daar zorgen we voor! Je krijgt een eigen login voor ons voorraadsysteem. Dat betekent dat je altijd kunt bekijken hoe het met je voorraden staat. Die voorraad wordt in real-time bijgehouden. Je weet dus altijd preciés wat de status is. Heb je meerdere webshops? Die koppelen we allemaal aan je eigen fulfilmentportaal. Zo werk je – ongeacht het aantal webshops dat je hebt – altijd met één voorraadsysteem.
Promotiematerialen en producten ophalen
Als je op een markt, beurs of ander event wilt staan en daar je topproducten en productiematerialen, zoals folders, nodig hebt, dan kun je die natuurlijk ook altijd ophalen! Via je eigen portal kun je alvast aangeven wat je klaar wilt hebben staan. Snel en efficiënt en altijd toegang tot je eigen spulletjes, natuurlijk!
Heb je andere vragen over fulfilment uitbesteden of twijfel je nog of je je bestellingen extern wil laten verwerken? Neem gerust contact met ons op en we helpen je twijfels graag als sneeuw voor de zon verdwijnen!