Customer Support

customer support

Customer Support: Vragen over de geleverde artikelen, de status van de bestelling of wellicht een vraag over het retourneren van een bestelling. Kortom, de klantenservice kan overuren draaien bij een goed lopende webshop.

Wie kan er nou beter uit jouw naam de vragen beantwoorden dan wij? Niemand

Waarom? Omdat wij jouw product kennen, de status van iedere bestelling weten en servicegericht zijn!

Ervaring leert dat een goede klantenservice een positieve stroom in de mond tot mond reclame geeft. Sipack heeft ruim 10 jaar ervaring op het gebied van Customer Support. Zowel bij goed als bij minder goed nieuws. Wij behandelen jouw klant zoals wij dat zelf ook graag willen. Als er vragen zijn, geven wij een snelle, professionele en klantvriendelijk reactie. Hierbij hanteren wij de regels van de 4 A’s, zoals wij die ook kennen in de telefonische klantenservice.

Aanvang: Wij vangen aan in jouw huisstijl. Formeel of informeel
Analyse: Wij vatten samen waar de klant zijn vraag over gaat, zodat duidelijk is dat wij de vraag begrijpen.
Daarnaast tonen wij in deze fase te allen tijde begrip voor de situatie/e-mail
Aanbod: Wij bieden het aanbod aan in de form van een oplossing of een antwoord op de vraag
Afsluiting: Afsluiten doen wij ook in jouw huisstijl met de aangeleverde e-mail handtekening

Deze dienst is optioneel en kun je ook tijdelijk door onze laten verzorgen. Zo kun je bijvoorbeeld toch nog 3 weken naar de zon! Je ontvangt je eigen telefoonnummer en wij installeren jouw e-mailadres. Niemand zal doorhebben dat wij de klantenservice hebben overgenomen.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten