Customer Support

customer support

Customer Support: bij het onderdeel E-Fulfilment en Warehousing wordt uitgelegd dat een goede reclame van je bedrijf begint bij een goed en snel geleverd product.

Toch kunnen er vragen zijn over bijvoorbeeld: de geleverde artikelen, de status van de bestelling of wellicht een vraag over het retourneren van een bestelling. Kortom, de klantenservice kan overuren draaien bij een goed lopende webshop.

Ervaring leert dat een goede klantenservice een positieve stroom in de mond tot mond reclame geeft. Sipack heeft ruim 10 jaar ervaring op het gebied van Customer Support. Zowel bij goed als bij minder goed nieuws.¬†Wij behandelen jouw klant zoals wij dat zelf ook graag willen. Als er vragen zijn, geven wij een snelle, professionele en klantvriendelijk reactie. Hierbij hanteren wij de regels van de 4 A’s, zoals wij die ook kennen in de telefonische klantenservice.

Aanvang: Wij vangen aan in jouw huisstijl. Formeel of informeel
Analyse: Wij vatten samen waar de klant zijn vraag over gaat, zodat duidelijk is dat wij de vraag begrijpen.
Daarnaast tonen wij in deze fase te allen tijde begrip voor de situatie/e-mail
Aanbod: Wij bieden het aanbod aan in de form van een oplossing of een antwoord op de vraag
Afsluiting: Afsluiten doen wij ook in jouw huisstijl met de aangeleverde e-mail handtekening

 

 



Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten